Längtan efter.....



Idag är det skärtorsdag och jag ser fram emot 4 dagars ledighet. Det ska bli så himla skönt att bara njuta av att finnas till. Hälsa på hästen Wodka, krama katten Lazy och träffa familjen och äta ägg och GODIS!

Efter påsken ser jag framåt : Onsdag den 19 april ska jag lyssna på Ebba Witt-Brattström på Sollentuna bibliotek, halv sju på kvällen. Det ska bli värsta intressant!. Men det finns mycket annat att se fram emot också - vackert väder (hoppas jag), snälla människor och att uteserveringarna öppnar. Stockholm är en fantastisk vår- och sommarstad. Jag längtar till att få äta den första glassen i Gamla Stan nere vid vattnet. Det är något så härligt ljuvligt med att längta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0