Klockan är halv elva på kvällen dan före dan före

dopparedan och jag sitter just nu och väntar på att min dotter ska bli färdig med att slå in mina julklappar. Det är jättespännande! Idag har jag och min syster sprungit runt på stan i 8 timmar. Min rygg och mina fötter värker, men nu är det gjort och jag har nästan slagit in alla klappar. Det var så helt orimligt mycket folk i stan. Vi bestämde oss tidigt för att andas lugnt och djupt och försöka komma ihåg "the christmas spirit" och vara vänliga mot folk. Det funkar faktiskt! Väntar nu bara på att få göra de sista som är till Jessica. Medan jag skriver det här lyssnar jag till julmusik och gäspar. När allt är inslaget ska paketen lackas också, men det tror jag att vi väntar med till imorgon. Nånting ska vi ju göra då med. Då ska vi också ha julfika i stallet och bjuda Wodka (hästen) på lite lussekatter och kanske ett och annat russin.





 EN GOD JUL

och

ETT GOTT NYTT 2007

till er alla från mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0