Feministiskt initiativ


Varför hörs inget längre om Feministiskt Initivativ i media?
I höst är det val, men jag har i alla fall inte sett något på senare tid om vad Fi vill . Jag känner nu att det gör mig jävligt förbannad. Visst kan jag gå in på nätet och hitta Fi:s valmanifest med rubriker som "Kvinnors löner måste höjas!", "Mäns våld måste upphöra!", En värld fri från diskriminering måste vara grunden!", men om Fi:s politiska ståndpunkter inte mediebevakas får kanske inte alla den här informationen.  Gå in på www.feministisktinitiativ.se och kolla själva. Är det verkligen fortfarande så att det kvinnor gör är farligt? Ikväll ska det tydligen pratas feminism i tv-programmet "Debatt" - det ska bli intressant (hoppas jag).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0