Jag byter kläder så fort jag kommer hem

Det första jag gör när jag kommer hem från jobbet, kalas, fest, eller bara inte varit hemma på ett tag så byter jag om till något som jag tycker känns bekvämare - som känns som hemma eller nåt. Undrar hur vanligt det egentligen är? Har kollat in min dotter och hon gör också som jag och om jag inte missminner mig så gör min syster också det. Inte för att det jag har på mig utanför hemmet är extremt obekvämt. Det är faktiskt rätt trevligt att ha på sig också. Men när jag kliver innanför dörren så känner jag helt plötsligt att det stramar lite här och är lite obekvämt där. Undrar varför? Och som sagt är vi fler som gör så här. Det måste vi vara. Det kan väl inte vara så att bara min familj är så här, eller?

Det betyder kom jag precis på att om jag kommit hem och bytt om och kommer på att jag ska gå ut igen så måste jag påbörja påklädningsprocessen igen. Det är ganska jobbigt faktiskt. Nu börjar jag svamla så nu är det nog dags att gå och lägga sig om jag ska hinna byta kläder och hinna till jobbeti tid i morgon bitti. GODNATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0