Lyssnar på The Jarvis Cocker Record

på jobbet och spelar "Baby's Coming Back To Me" om och om igen medan jag arbetar och är LYCKLIG! Tack för en fantastisk julklapp! Den börjar "Outside there's children laughing. The radio plays my favourite song. The sun is shining. And Peace broke out in the world & no-one says a cruel word" och det skapar någon slags förunderlig kaos inom mig. Otroligt påverkad av den vet jag inte riktigt om jag ska skratta eller gråta samtidigt som jag fylls av en oändlig lyckokänsla. Han är inte dum han Jarvis Cocker. Kan tänka mig att tillbringa helgen sittande under en ek, lyssna på Jarvis och vara lycklig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0