"Vindens skugga"




Fan vilken bra bok det är alltså ...... alldeles alldeles underbar! I De bortglömda böckernas gravkammare i  Barcelona hittar Daniel Sempere boken Vindens skugga av den okände författaren Julian Carax och allt börjar och jag missar nästan att gå av bussen i Kista. Det brukar vara ett gott lästecken. Egentligen tvekar jag att berätta om den - vill ha den för mig själv, vill inte att den ska ta slut.

Jag började med att lyssna på den som ljudbok där Jonas Karlsson läser och jag ryser. Därför kan jag hela tiden även nu höra hans röst i huvudet när jag läser. Rätt häftigt faktiskt.

Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón, finns i pocket.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0