The Ark var definitivt bäst!

Besviken och förbannad och trött på den här skiten är jag!

Jag tillhör skaran som alltid älskat ESC och den svenska Melodifestivalen. Men nu får det vara bra! Det räcker så här nu. Sverige ställer upp med ett superbra band och en bra låt och hamnar på 18 PLATS. Hur fan kan det bara vara möjligt. Jag är helt stum. Nästa år tänker jag bara följa den svenska melodifestivalen och låta det räcka med det. Jag tänker inte sitta och bli förnedrad en gång till. Serbiens låt var bra, men att Ukrainas låt kom tvåa är ett hån. Konstigt att inte Israel kvalade in,  passade bra med all annan skit som fanns med i år. Surt sa räven - jag vet att det är så, men det kändes inte ens roligt att titta. Det har åtminstone gjort det tidigare. Men jag tänker aldrig mer lägga ner 5 timmar (inkl semifinalen) av mitt liv på den här skiten. Tack för mig!

Nu är det dags för Sverige att HOPPA AV.  Inte ens Finland som också hade en bra låt kunde nå en bra placering. För att inte tala om de andra västländerna - ingen nådde topp tio. Vi platsar inte,  får få röster. Varför ska vi vara med? Det undrar i alla fall jag och de jag tittade tillsammans med. Vi var alla överens om att

BOJKOTTA ESC NÄSTA OCH NÄSTA OCH NÄSTA OCH NÄSTA ÅR! De får klara sig utan Sverige tycker jag. Tänk, alla nordiska länderna måste kvala nästa år.

The Ark var bäst - Grekland och Turkiet också.

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0