Nu är det dax för lite höstvila

Med Ladies, Katarina Horowitz drömmar och Gräset sjunger i bagaget sticks det imorgon till Dalom. Det ska vilas och läsas och absolut inte jobbas (fingrarna i kors).  Det är pappan och jag som ska åka och Lazy kan inte följa med den här gången för vi ska åka tåg och buss. Skulle fått skjuts från tåget hade jag tänkt mig, men den bilen hade gått sönder. Vad är det egentligen med bilar hela tiden? Kan de aldrig vara hela? Hade tänkt skriva nåt riktigt intellektuellt smart här, men det gick inte så bra med det. Det känns som min hjärna har brunnit och behöver svalkas av.  Jag hoppas verkligen att tre dagar är tillräckligt.  So, see you soon!




Kommentarer
Gunvor

Hoppas du haft det riktigt skönt och att du hunnit sopa ut askan efter branden!

2007-10-30 @ 07:43:19
ewa

Nästan i alla fall. Vi ses på kursen!

2007-10-31 @ 22:31:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0