Bloggtorka!

Konstigt, men jag har inte haft nån lust att blogga på nån vecka. Kan vara för jag haft värstmycket att göra de senaste veckorna. Kanske, vem vet, eller så har jag bara varit såååå tråkig. Förmodligen är det så. Men jag är så himla glad också.

Som jag skrivit förut så har det kommit färglada stickade grejer på lyktstolpar på väg till jobbet som gör mig på så fantastiskt bra humör på morgonen. Helt plötsligt förökar de sig från en, två, tre till fem stycken. Läste en artikel där en av de som ingår i denna stickade-graffitti-rörelse berättar om tanken med det stickade/virkade gulliga som samtidigt är förbjudet i den offentliga miljön. Stickade tags! Tänk, man blir ju inte så speciellt glad av att se vanliga tags överallt. Men de stickade är ju urgulliga. Måste tänka mer på det här...... Återkommer. Kanske med en egen tag - who knows!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0