Feministen möter Hello Kitty!

Igår var det lördag, 1 september, födelsedag, sol och varmt. Idag är det söndag, 2 september, icke-födelsedag, regn och kallt. Jag röstar för att det var bättre igår än idag. Fick en jättefin mobiltelefon, en rosa Sony Ericson, Johnny Depp-film (The Libertine), Chi Chi Love ( en liten Chihuahua i en rosa plastväska med svandunskant) som jag har döpt till Molly. Som synes kan man köpa saker till denna lilla Molly också som i natt sov i min säng. Precis hur barnslig och oerhört road jag är av sånt här tror jag att jag ska blogga om vid ett senare tillfälle. Feministen möter Hello Kitty liksom. Anteckningsböcker och pärm med gulliga katter på fick jag också och strumpor med röda dödskallar på. Tänkte att det är lika bra att skriva vad jag fått, för jag vet aldrig hur länge jag kommer att komma ihåg när jag fick vad.


Mina födelsedagskort talade också om att jag ser ung ut för min ålder och att jag är Fiiiin, Gammal men Fiiiin!
Det känns ju alltid härligt!  Förutom att det är lite regntungt idag så slog en liten förkylning till för att kompensera för all denna lycka, snuvigt och ont i halsen. Men vad fan gör det. Så tack för en härlig födelsedag med ljuvliga bedårande presenter som man kan leka med länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0