Värsta mässan!

Jag är helt slut! Tiden är alldeles för kort. Fan vad kul det var. Böcker överallt och författare. Jag har träffat Ebba Witt-Brattström som vid varje möte lyckas inspirera mig till att vilja mer och mer. Jag har lyssnat till Carina Burman och Ulrika Knutson när de talade om Klara Johanson (KJ) och jag har tittat på och köpt böcker. En alldeles ny Mangatidning har jag också inhandlat och ett ex av Nemi och två Hello Kitty-burkar till Jessie.  Blivit bjuden på underbar Thaimat med trevligt sällskap. Jag har haft det alldeles alldeles underbart förstås. Det blev så totalintensivt så det tar ett tag att sortera upp det i sitt huvud. Jag har fått lära mig Mindfulness - att vara i nuet och sig själv genom att andas och koncentrera sig på sin andning. Det var jättehäftigt att prova på tillsammans med några hundra andra människor. Läste i DN att Bok & BIbliotek är kvinnornas mässa. Det är jag rätt van vid för varje år går vi på Globen och ser Stockholm Horse Show och där är också merparten av besökarna kvinnor. Tänk vad mycket trevligt männen missar. En hel del manliga författare har jag i alla fall sett och även en del besökande män så kanske var det 70/30. Kanske åker jag även nästa år, men då för egen maskin om jag kan få sällskap. Ska fråga min syster. Vad säger du?






Kommentarer
Syster Yster

Syster säger att det låter som en väldigt trevlig idé. Nånting att fundera på till nästa år!

2007-10-03 @ 16:27:45
ewa

Vad glad jag blir. Vi får fundera tillsammans. :-)

2007-10-03 @ 22:10:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0