En fantastisk kväll - Mamma mia!

Mamma mia! Jag kan inte uttrycka det på ett annat sätt. Filmen var såååååååååå bra, Meryl Streep var såååååååå bra, Colin Firth var såååååååå bra, Stellan Skarsgård var sååååååååå bra. Alla var ju såååååååååå bra.  Ändå var det inte för perfekt.

Musiken är helt fantastisk, men det visste jag ju redan. Den grekiska ön var en så perfekt bakgrund med underbara färger och människor. Vi ville inte gå hem, vi ville sitta kvar och se och höra en gång till. Jag har ont i mina skrattmuskler fortfarande och har svårt att sluta le.

När den här filmen kommer på DVD så kommer jag att stå först i kön. Den ska inköpas och njutas oräkneliga gånger. Precis som filmen Hair och Dirty Dancing kommer den att bli helt utnött. Kan man förresten nöta ut en DVD?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0