Likgiltig?

Söndag kl 21:30.

Tänk att så många känslor ryms i en och samma människa. Från arg till uppgiven och just nu rätt likgiltig faktiskt. Konstigt! Livet består av så många JAG BORDE så jag blir trött bara jag tänker på det. Till och med att blogga blir lätt till ett Jag Borde.

Jag borde göra jättemånga andra saker än att sitta framför datorn och spela spel (men det är bra mycket roligare eller är det egentligen det?). Började sticka på en jättefin mössa för en stund sen. Kanske kan jag lägga in en bild på den när den är klar? Det vore roligt (inte likgiltigt - känns bra!). Imorgon borde jag gå till jobbet - och det ska jag ju också. Ett rätt roligt borde, trots att jag har så mycket att göra att jag nästan svimmar när jag tänker på det. Många jag borde på det stället, du!. Vi har städat idag och tvättat vittvätt, men annars sitter jag mest och hänger - veggar loss liksom - som en grönsak. Hur kul är det? Inte undra på att man känner sig likgiltig då kanske?

Rätt ofta funderar jag på om det bara är jag som är som jag eller om det finns fler som tänker så jag? Vore rätt kul att veta och inte så likgiltigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0