Melodifestivalen?!




Sitter här och retar upp mig efter att ha varit ute och handlat, sett löpsedlarna om Carola och läst lite i tidningen på Konsum fast man inte får det egentligen. Stackars henne och Andreas Johnsson. Enligt min mening så har de definitivt en låt som borde vara med i Globen. Det är väl självklart att de är ledsna för att de inte kom med. Det är väl mänskligt, eller?

Om man ska tro tidningarna (och det ska man väl inte för det mesta men...) så menar de att folk röstade bort Carola och Andreas istället för att rösta in Nordman. Trevligt att vara Nordman då också. Hur stor skuld har egentligen medierna för att det blev så - ett stort ansvar tror jag.

Ja, nu har då svenska folket (vilka de nu är - för inte är det då jag) fått som de vill. Christer Sjögren, Nordman, Sibel, Linda Bengtzing m.fl. Nu kan vi väl bara hoppas att Christer Sjögren tar hem det här och sjunger "I love Europe"!

Hemska tanke - nu tror jag att jag emigrerar till Danmark.

Heja Danmark!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0