Idag ska det jobbas?!


Det är fan helt obegripligt det här. Kan ni tänka er att jag ska jobba idag! Har ni sett vädret? Strålande sol och härligheter.

Nu är inte jag någon soldyrkare, men finns det något härligare än att promenera i sommar-Stockholm? Igår var min syster, jag och mamma på STREETS marknad och kikade. Och när vi tyckte att vi var klara där så begav vi oss till Söders höjder, närmare bestämt Långholmen. Fikade på Blå Kanin, kikade in lite på Bellmansmuseet där det från högtalarna skrålade "Solen glimmar blank och trind, vattnet likt en spegel...".

Men den här dagen ska tillbringas inomhus? Varför? Jo, bara för att...

http://www.youtube.com/watch?v=MwC6VeMr04c


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0