Tre dagar i Globen = Stockholm International horse show

Den första adventshelgen är sedan 16 år alltid vikt åt det som händer i Globen. Och i år är det extra speciellt. Är det sista gången jag kommer få se Briar, Jan Brinks gulddressyrhingst? Det sägs att han ska pensioneras från tävlandet. Jag kommer i alla fall att sakna honom och kanske fäller jag en tår - eller jag känner ju mig själv rätt väl så visst kommer det att bli tjockt i halsen och svårt att andas. 



En riktig snygging - Briar 899!





Kommentarer
jennifer

Briar är bäst. Och så himla vacker.

2009-03-05 @ 12:15:37
URL: http://screamaimandfire.blogg.se/
admin

Absolut bäst och vackrast! :-)

2009-03-05 @ 14:05:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0