Ibland svämmar tillvaron över...

av känslor och tankar. Jag går och väntar på att en läkare ska ringa mig så att jag får besked om vad min läckande hjärtklaff betyder för mitt liv. Andra har sagt att man kan leva sitt liv med läckage, men om man som jag blir väldigt anfådd även om jag inte springer, är omåttligt trött hela tiden och har jobbigt att andas ibland. Betyder det något då?

Nog om tråkigheter!

Jessicas och Jonas kattunge Tudor verkar vara ett litet busfrö! Längtar efter att få träffa honom. Nån kväll den här veckan blir det av.

Ingen i världen av Hisham Matar har jag börjat läsa, verkar lovande!

Nu ska jag gå och bädda och plocka lite. Kanske börjar jag på en ny sjal? Kanske ringer jag Ann och frågar om vi ska gå på bio och se Twilight? Kanske gör jag det nu innan jag bäddar.

?


Kommentarer
Admin

Det blir bio ikväll! Jag blir alldeles pirrig av förväntan...

2009-01-26 @ 14:57:24
AK

Hur har det gått Ewa?



Hoppas vi ses snart, det blir så himla sällan nuförtiden. Tänkte på det när Jonas fyllde.

2009-02-01 @ 17:18:52
Admin

Jag håller med om att det blir alldeles för sällan vi ses. Vi får fixa till det snarast:-). Ska till läkaren idag och hoppas få veta då.

2009-02-02 @ 08:41:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0