Smakar på 2009?

Jag vet inte riktigt än hur det ligger i munnen? Första januari tjugohundranio? Kanske funkar? Vad tycker ni andra? Annsan har du några känslor för år 2009?

Redan inför 2008 lovade jag mig själv att jag skulle gå ner i vikt, jobba mindre och göra mer saker som jag själv tycker är roliga. Vad har jag då åstadkommit? Inte ett skit ska jag säga. Väger lika mycket om inte mer, jobbar som fan, och gör få saker bara för min egen skull. Vad tror vi då om 2009? Kan jag kanske lyckas då istället? Har ingått en pakt med en tjej på jobbet om den första grejen så den har kanske därför potential att lyckas. Who knows! Jag ska jobba mindre. Sluta vara så jävla Fröken Duktig och ta saker som de kommer istället. Det är ingen som dör om inte jag är världsbäst på mina grejer hela tiden. Fram för mer avslappnat på jobbet alltså! 

Jag vill gå på Waldemarsudde och se utställningen som är där nu. Har hört att den ska vara fantastisk. Ann, vill du gå?

Många grejer är det jag vill göra. Imorgon ska jag till doktor Sandra och göra en koll av hjärta och kärl. Håll tummarna!


Kommentarer
Annsan

Jag har inga speciella känslor för 2009. Hoppas att det blir ett bra år. Varför ska allting bli så annorlunda bara för att man blir en minut, en timme, en dag äldre?? Varför måste man alltid förändra allting just vid nyår? Mitt nyårslöfte är att inte ge några speciella nyårslöften, utan ändra på saker när man känner att det behövs och inte för att det är en speciell dag på året. Ewa, jag går gärna på Waldemarsudde med dig. Vad är det för utställning? Kanske ska googla lite!!

2009-01-02 @ 19:33:48
Admin

Håller verkligen med dig om det du skriver om nya år och löften. Ingenting speciellt alls egentligen. Vad roligt att du vill gå med på Waldmarsudde. Vi får bestämma en dag. Googlade du?

2009-01-03 @ 23:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0