Uppslukad: en fängslande historia om Torsdag Nesta av Jasper Fforde

Jag väntar på den andra boken i serien av Jasper Fforde: Uppslukad : en fängslande historia om Torsdag Nesta. Jag vet inte om ni har läst Var är Jane Eyre? Men jag älskade den och tycker att jag har väntat en hel evighet på nästa.

Visst skulle jag ha kunnat köpt den för länge sen, men fick för mig att jag skulle låna den på mitt bibliotek, men den kommer ju aldrig! Varje gång jag öppnar ett stor låda med nya böcker så hoppas jag.... Men än så länge ingen tur.

I den första boken Var är Jane Eyre? spelar BOKMALAR (Bookworms) en stor roll och i julklapp fick jag just en sådan som mjukisdjur av min dotters sambo. Just nu befinner den sig i min säng(?!) och är både gullig och lite äcklig. Brrr! Den har precis döpts till Bosse Bokmal och blev genast mycket sötare!  Kolla bilden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0