Tudor på återbesök och Twilightnatt

Igår kom han, Tudor - prinsen av Södermalm, för att hälsa på och stanna två nätter! I släptåg hade han sin matte.


Här i full leklust och helt besatt av vår katt Lazy som inte är lika imponerad av honom som han av henne. Till Tudors stora besvikelse.


Lazy har fått sin alldeles egen stalker. Ständigt förföljd och uppvaktad.



I natt intar vampyrerna Sollentuna bibliotek och jag ligger i startgroparna. Jag ska vila! Annars orkar jag kanske inte vara vaken hela natten. Hade jag varit vampyr hade det inte varit något som helst problem. Men jag undrar hur det skulle kännas att aldrig behöva sova? Jobbigt om man måste låtsas sova förstås. Skulle se lite konstigt ut om jag plötsligt kunde arbeta dygnet runt. :-)

Twilightnatten börjar 22.00 ikväll och maratonläsningen av "Så länge vi båda andas" börjar vid midnatt.
Vi kanske ses där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0