Lat och oinspirerad eller ont om tid?

Det är frågan för dagen eller kanske snarare natten. Mellan jobb och Stockholm Horse Show finns det inte mycket tid över till bloggande. Kanske är det så att jag inte har något spännande att skriva om?
Två dagars dressyrtittande som kröns imorgon med küren, för den som inte vet dressyrprogram till musik. Det ska som alltid bli roligt att se. Inleds med godisköpande som vanligt i godisaffären intill Globen. Där brukar jag köpa mjuka marsmallowliknande vita dödskallar med choklad i mitten. Supergoda! Hoppas de finns i år också.

Pappa kom hem från Hjärtintensiven idag och det känns både bra och lite nervöst, för tänk om han blir dålig igen.

Jobbar nästa vecka och sen har jag en hel! vecka ledigt. Ska ägna mig åt flytt från ett rum till ett annat större rum, baka lite lussekatter och pepparkakor kanske om jag hinner. Ha det lugnt och skönt i största allmänhet.
Jag ser fram emot det.

Ha en härlig Första Advent!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0