Fortfarande ögoninfektion och melodifestivalen

Men idag är jag LEDIG och njuter av solen, städar och tvättar. Jag har varit ute med mamma i solen idag. :-) Den värmer härligt nu, men fortfarande lite jobbigt att dra rullstolen där det är is och halt.
Jessica och Ann kommer nog och hälsar på idag och har med sig lite har- och rådjursmat. Nu är nämligen maten slut och jag ser ju att hararna undrar på kvällen.

Vad ska man då säga om melodifestivalen. Ringer alltid Jessica när röstningen är över för att höra vad de tyckte på Krukmakargatan. Igår var det deprimerat där när inte Salem Al Fakir vann. De hade till och med röstat! Hör till ovanligheterna.

Mamma och jag röstade på - Peter Jöback - inget vidare bara kort att hålla på visade det sig. Efter att jurygrupperna sagt sitt så ledde ju Salem och även om jag tycker att det är en bra låt så är han lite för mesig i sitt framträdande för ESC tycker jag. Därför röstade vi några gånger på Anna Bergendal, för kanske går det hem eller kanske inte.

Jag brukar alltid hålla på fel artist och låt och den här gången höll jag på Pauline, men hon åkte ju ur- buhu!


http://www.youtube.com/watch?v=JEWV6nSwYjE

Fridens!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0