Jag gillar verkligen mitt jobb och semester

Trots gnället i mitt senaste inlägg så är det ju faktiskt så att jag älskar mitt jobb. Det kan inte bli mycket roligare än att jobba på ett bibliotek när man är boknörd och älskar att läsa. Jag har precis läst ut Jane Austen-klubben av Fowler, finns i pocket, och det var riktigt bra. Om två veckor får jag prata om den i min bokcirkel också och det ska bli så sjukt kul.

Jag är i Stjärnsund och njuter av solen som har varit varm och framme idag. Den sista bruksmarknaden för sommaren var härlig och vi fikade på Gabriel Stierncrona, köpte grönsaker och lotter. Inget vann vi, men en bit daimkaka med grädde blev det. Mums! Nästa vecka är sista semesterveckan och efter det bär det av med katter och allt till Sumpan igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0