Hurra, hurra, hurra...

Idag fyller min dotter, Jessie 30 år och vi har köpt värsta presenterna till henne. Längtar till 2 då hon kommer hit och vi ska fira henne. Det är så spännande så det pirrar i hela kroppen. Ikväll ska vi sen ut och äta på Fräcka Halvpannan. Har aldrig varit där, utan kollat på AlltomStockholm och det verkar vara ett bra ställe. Killen jag bokade bord av i telefonen utstrålade ett tillbakalutat lugn och jag hoppas att restaurangen gör detsamma. Förutom att Jessie fyller år så är det VITT ute - det har SNÖAT och det är MINUSGRADER. Livet är härligt, ljuvligt, förunderligt, perfekt!

Så GRATTIS mitt hjärta, vi ses snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0