Idag en "jag-vet-inte"-dag

Känns sådär idag. Vill du gå och jobba? Jag-vet-inte! Vill du stanna hemma? Jag-vet-inte! Vill du ligga kvar i sängen? Jag-vet-inte. Ni fattar ju hur det här fortsätter. Det är jävligt jobbiga dagar de här jag-vet-inte-dagarna. Någon annan som har såna dagar eller är jag ensam?

Eftersom jag är en hysteriskt (Jessies epitet på sin Almodovar-Dramaqueen-mamma) hyperanalyserande kvinna så måste det här stötas och blötas runt i hjärnan några varv tills jag kan konstatera att det kan vara så ibland - att man faktiskt inte riktigt vet vad man vill.

Hösten (ja, vi är ju där snart) är en slags upptakt till en massa händelser på jobbet, privat, volontärt. Det är ungefär som att vara i 40-årsåldern och vilja göra något nytt med sitt liv. Systrarna Rensjös stallcafé med garnhörna hur coolt låter inte det. Annsan, vad sägs? Vill inte avslöja för mycket, men visst låter det kul, som en träffpunkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0