Charlotte Perelli och Björn Gustavsson!

Jaha, vad säger man såhär morgonen efter? Fiasko skrivs i alla tidningar - det fiaskot får de som röstade stå för. Charlotte Perellis framträdande: proffsigt, supersnyggt, verkligen en 12-poängare som Björn Gustavsson gjorde sitt bästa för att se till att vi fick. När han skulle rapportera Sveriges röster var det första gången som jag skrattade den kvällen. Så jävla bra gjort! Ett totalt trendbrott från alla andra töntar som hela tiden lyckönskade Serbien till en lyckad kväll. Hurra för Björn! Kristian Luuk är som alltid så rätt och så bra.

Snabbt kan man ju konstatera att vi är ALLDELES FÖR BRA och att det är därför som vi inte kommer så bra. Förra året var jag arg att jag knappt kunde blogga. I år känns det knappt faktiskt. Vad annat var att vänta? Schlager går inte hem tydligen. Rysslands Believe tror jag vann på konståkaren för han är en riktig superstjärna. "Shady Lady" är bara Shady.

Vad ska vi då göra nästa år? Jo, skicka Håkan Hellström, det är vad vi ska göra tycker jag.

Snyggt jobbat Charlotte! Du var verkligen bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0