Ny husläkare, Melodifestival och grinigheter

Alltså! Jag har valt en ny husläkare och snacka om att ha vunnit högsta vinsten. Hon är superbra, kunnig, snäll och bryr sig om. Ett stort tack till min syster för att hon tipsade mig om henne. Det enda som är lite jobbigt är att hon är så fruktansvärt populär så det kan vara lite svårt att få tider snabbt. Men vad gör det. Jag väntar så gärna!

ESC - Eurovison Song Contest-dax igen. Första semin avklarad med det ena uppträdandet värre än det andra och falsksång så det gjorde ont i öronen. Men roligt, åh så roligt! Ser nu fram emot Semi 2 med Charlotte Perelli. Fan vet om vi går till final, du.

Förresten är jag en riktig Cry-Baby just nu. Grinar för ingenting, dels för jag precis läst Flyga drake och tårarna har runnit på bussen och överallt. Rekommenderas om ni vill läsa en berättelse som berör. Dels för att jag nog inte känner mig riktigt tillfreds i mina skor just nu. Vet inte vad det är, men jag känner mig lite misstolkad i största allmänhet tror jag. Det är fan inte lätt att veta ibland vad det är för fel på en. Har det ju så bra egentligen...

Böckernas liv är på gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0