Bokbärandet är över...

... i alla fall i hemmet för den här gången - Jag är färdigflyttad! Jäklar vad dammigt det var i min bokhylla, har inte nyst så mycket på länge. Böcker är ju också riktiga dammsamlare.
Inte fíck jag plats med alla mina böcker heller i Jessicas bokhylla. Nu har jag staplat pocketböckerna på sidan av bokhyllan, tills jag kommer på ett bra sätt att förvara dem på. Jag måste ju kunna se vilka de är när jag blir sugen på lite läsning.

Just nu är det meningen att jag ska läsa Utan ärende av Claes Hylinger, en författare som jag verkligen gillar. Vi är inte riktigt kompatibla just nu så kanske byter jag till någon annan. Jag får se, är ju rätt envis också som många säkert vet. :-)

Annars är tanken att jag ska skriva lite på vårens program (ja, lite jobb!)

Baka lussekatter, men jag har glömt att köpa russin och jag funderar också på att köpa ett paket saffran till (trots att det är så fruktansvärt dyrt i år) för just nu har jag bara två och jag brukar baka på fyra - kanske måste köpa ett till paket i alla fall.



Det blir så mycket roligare med russin, eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0