Lördag och söndagsnöjen

Igår tävlade Jessica och Wodka på ryttarstadion i Medelsvår B:4 som de aldrig ställt upp i tidigare. Vädret var soligt och enormt blåsigt, så blåsigt så att flera hattar blåste av de tävlande. Som tur var satt Jessicas hatt kvar på huvudet och Wodka höll sig inne på banan trots blåst och annat. Det gick jättebra för dem och Jessica var jättenöjd med Wodka. De få missar som de gjorde tog hon på sig helt själv och hon var supernöjd med tävlingen. De är så enormt duktiga och jag är så GLAD!

Ikväll ska jag gå och se Medealand av Sara Stridsberg och jag hoppas så att det ska vara helt fantastiskt. Medea som pjäsen bygger på är en sagolikt dramatiskt antikt drama som jag läste med stort intresse och efter allt jag hört och läst om Medealand så ska man bli riktigt berörd. Något man behöver prata om efteråt. Då är det ju lite extra att gå med sina arbetskamrater och ha möjlighet att snacka med dem. Jag har stora förväntningar som jag hoppas infrias. Återkommer mer om det här senare.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0