Verandafilosofi

Sitter här på verandan i Stjärnsund och njuter av solen. Snart ska jag rensa i rabatten där rabarbern står. Ann håller som bäst på och putsar fönstret i mitt rum. Det är nämligen ett känt faktum att jag inte kan putsa fönster.

Jag har läst färdigt Annalisa Forssberger-boken och har börjat på Fru Freud och jag: en historia om begär av Anna Lytsy, utgiven på Normal förlag. Efter drygt 100 sidor är jag rätt fast faktiskt, trots att boken är en enda lång psykoanalys.

Nu vill Annsan ha hjälp med att öppna mitt fönster som verkar ha svällt av de perioder av regn som är emellan solstrålarna.

Återkommer en annan dag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0