Eurovision ikväll!

Som alltid är det maximal spänning eurovisionfinalkvällen!
Måtte hon komma på en bra placering. Malena Ernman är så extremcool. Både som sångerska och som människa.
Jag tittade igår kväll på SVT Play på programmet Rösternas Malena och blev oerhört imponerad av hennes sätt att hantera sin röst och hela sin tillvaro. Såg en intervju med henne från Moskva där hon fick frågan om vad hon
tyckte om att de skulle förbjuda Pridetåget (eller vad de kallade det). Hon svarade att hon tyckte att det var PISS att det skulle förbjudas. Bra uttryckt tycker jag!

Till skillnad från en del andra så gillar jag inte Norges bidrag nåt vidare och då tänkte jag så här att om vi i Sverige får fira en seger ikväll så lovar jag att ställa fram Norgeflaggan på jobbet imorgon och
fira 17 maj! En bra deal, eller hur!

HEJA SVERIGE och MALENA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0