Födelsedag, KM och förlamande trötthet

Min mamma fyller år idag - GRATTIS Siv!

Idag tävlar Jessica i Klubbmästerskapen (dressyr) på Lejondal
och vi håller förstås alla möjliga tummar för henne och Wodka.

Jag måste också försöka hinna med att köpa en tårta
och blomma till mamma så vi kan fira henne när hon kommer
ifrån sjukhuset, alternativt ta med oss när vi hälsar på henne.

Många frågetecken och mycket att göra.
Känner mig lite utmattad av allt.

Har börjat läsa Paradistorg av Ulla Isaksson för att förbereda
mig inför mitt "jobb" som moderator vid Ulla Isakssonskvällen
på Sollentuna bibliotek.

Insåg precis att jag också måste börja fundera ut och
förbereda vårens program och det känns
alltid lite förlamande när man befinner sig mitt uppe i
höstens program.

Men nu ska jag gå och duscha och försöka
njuta av dagen så gott det nu går...

Ha en härlig lördag!



Kommentarer
Eva Pettersson

Hoppas att det gick bra för Jessica!

Skickar en försenad GRATTISKRAM till Siv! Hoppas att hon fått komma hem från sjukhuset!

Kram

2009-10-06 @ 20:45:52
URL: http://evaochtildas.blogg.se/
admin

Tack för grattishälsningen. Mamma blev jätteglad. Hon har fått komma hem. Nu väntar vi bara besked från magnetröntgen. Kramar

2009-10-10 @ 12:19:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0