Lat och dålig människa

Jag har inte skrivit på sååå lääänge så nu är det bara att konstatera att jag är så lat. Det har ju faktiskt hänt jättemycket som jag borde ha berättat om här.

Det mest fantastiska är att min dotter Jessica och Wodka tävlade den 6 september
på Solna Fältrittklubb i MSV B:2 och fick 64,88%
I helgen ska de tävla i Vallentuna, jag håller tummarna för att Wodka
ska hålla sig i skinnet och prestera lika bra om inte ännu bättre där.



Fyllt år har jag ju också gjort - inte lika märkvärdigt. Fina presenter fick jag i alla fall och på
lördag ska vi till Djursholm och se Briar och Jan Brink.
Och då är den stora frågan om jag kommer att gråta eller inte! Vad tror ni?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0