Ibland överrumplar ledsenheten mig

Ibland känns det hela så oöverstigligt.
Kommer cellgifterna att kunna minska tumören?
Hur gör man för att orka?

Och så ska man jobba också. Engagera sig i det nya som skapats åt mig
"Samordnare för läsfrämjande verksamhet".
Det är ju det roligaste som finns, men hur ska jag orka nu?

Snart kan vi nog få hem mamma. Det blir roligt, men också oerhört nervöst.
Klarar vi av att ta hand om henne?
Hur mycket kommer hemtjänsten att kunna göra?
Det är så otroligt många frågor som vi måste få svar på.

Mitt i allt detta så fyller Jessica år den 20 januari och det är ju helt fantastiskt roligt.
Min Jessica fyller år. Hur ska vi fira det på allra bästa sätt?
Vad önskar hon sig tro?
Måste fråga genast!

Ibland är livet ett helvete och ibland är det ju helt underbart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0