Mina förhoppningar inför det nya året



Hej!
Jag har inte varit inne på min blogg på tre månader så det känns lite konstigt att plötsligt skriva igen.
Det är inte så att jag inte har haft något att skriva om, men lusten har fattats.
Därför kommer här något försenat den fina bilden på Wodka som togs strax för jul. Han gillar verkligen sin tomteluva - så mycket att han "åt upp" tofsen för några år sedan.

Förhoppningar inför 2011? Har jag några såna? Egentligen vill jag bara att 2011 ska bli bättre än 2010, för det var inget vidare år för mig och min familj. Min största önskan är att Jessica ska få ett bra jobb - ett fast jobb som hon gillar och att hon och Wodka ska sopa banan med konkurrenterna på dressyrtävlingarna i vår.

Min allra största förhoppning är att pappa, Ann, Jessica, Jonas, Wodka, Lazy, Figge och Tudor ska få vara friska. Att glädjen kommer tillbaka.
Att 2011 blir ett härligt läsår.

Jag saknar dig - mamma!


Jag önskar alla en god fortsättning på det nya året!

kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0