Bok & Biblioteksmässan i Göteborg

Det är premiär för mig. Jag har aldrig varit på Bok & Bibliotek, men imorgon bitti (svintidigt) är vi fyra som sitter på tåget ner till Göteborg. Det ska bli hur kul som helst. Jag är verkligen laddad. Ska gå på seminarier förstås, har hittat många intressanta - om Klara Johanson, Språk och kön och faktiskt mycket som är feminist- och genusrelaterat och det är fantastiskt och måste passas på när tillfälle ges. Förlag, författare och böcker. Bland annat ska jag kolla in ett nytt förlag som heter OLIKA förlag och ger ut barn- och ungdomsböcker (tror jag) med HBT-perspektiv och genus. NORMAL förlags monter måste också besökas - kanske köper jag en bok.

Har jag tid kanske jag lämnar efter mig enTag! Nu måste jag packa.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0