Jag var tvungen att köpa...

Jag kunde bara inte vänta! Igår kväll efter jobbet köpte jag tredje delen i Twilightserien på Akademibokhandeln i Kista. Så är det bara! Det är precis som Helena Dahlgren www.bokhora.se skriver "vansinnigt beroendeframkallande". Det var länge sen jag blev så totalt uppslukad av böcker. Det är helt bedövande upprörande fantastiskt bedårande!

Läste klart del två i natt, började på Ljudet av ditt hjärta imorse. Snart måste jag åka till jobbet, hoppas bara att jag kommer ihåg att kliva av pendeltåget där jag ska...

PS. Pendeltåget gick bra, men det var värre med bussen. När jag yrvaket tittade upp från boken befann jag mig helt plötsligt vid Ulriksdals station - hur nu det gick till vet inte jag?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0