Våga titta?

Nu har jag varit på Hjärtkliniken igen efter min ballongvidning. Fick ju egentligen åka hem i tisdags. Igår var jag där och lämnade prover på forskningslabbet och idag var jag på avdelningen igen och visade upp min blodutgjutelse/blåmärke. De har lyssnat och pillat och såg lite bekymrade ut (inbillade jag mig i alla fall). Nu får inte den absolut inte bli större! Den får rinna neråt, men inte flyta ut mer och därför har syster ritat en ring runt så jag ska kunna kolla om den växer.
För den som är extra nyfiken ser det ut så här:


Varsågod! Blåmärke inklusive diverse celluliter. Det här är nog absolut första gången i världshistoren som jag tagit en bild på mitt eget lår och dessutom visat det offentligt. Kommer aldrig att upprepas någon mer gång. Det svär jag en helig ed på.



Kommentarer
ak

Oj! Jag fattade först inte att det var ritat runt, då såg det ännu ondare ut...

2009-03-31 @ 18:39:12
Admin

eller hur?! De ritade för att jag skulle hålla koll på om det blev större. Och det blev det. Men nu känns det mycket bättre och jag håller tummarna för att allt är bra nu. :-)

2009-03-31 @ 19:48:43
Gittan

Vi är i samma båt !

Mitt blåmärke är större och blå/lila (från ljumsken och ner till knät)jag kom hem i onsdags, efter tre jobbiga dagar på Danderyd. Var tillbaka idag och visade upp mig,jag har så svårt att gå.

Men man gör inget om det inte svullnar upp,då blir det att åka akut in.

2009-04-03 @ 15:56:05
Admin

Låter illa! Hoppas inte det svullnar upp mer. :-)

2009-04-04 @ 09:20:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0