Jonas Gardell på Parkteatern

Igår kväll var jag en av de (som jag tror ca 8 000) som såg och hörde Jonas Gardell i hans "Väckelsemöte", den sista enligt hans egen utsago. Det var helt fantastiskt knasigt underbart. Vi bestämde oss för att vara där i MYCKET god tid för att få bra platser (helst på första bänk) men det var helt fullt redan när vi kom. Så vi fick tillbringa stora delar av kvällen med att studera Jonas Gardell snett bakifrån, men det lika fantastiskt för det. Idag har jag tänkt besöka Sjöhistoriska och DN-konserten för att sedan ikväll återknyta bekantskapen med Vitabergsparken för att se och höra Susanne Osten bland andra prata om teater. Jag ÄLSKAR Parkteatern - speciellt i augusti!


Kommentarer
ewa

Det regnade på kvällen så det blev inget Parkteater, snyft!

2006-08-14 @ 09:24:36
URL: http://ewas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0