Bokmässan i Göteborg

Tänk om jag kunde åka till Bokmässan i Göteborg! Tänk om jag hade råd! Tänk vad mycket det är som stupar på att inte ha tillräckligt med pengar!

Tänk förra året fick jag åka med jobbet och i år är det andra som är lyckliga och får åka till Göteborg.  Visst unnar jag dem det. Men tänk om jag hade fått följa med. Tänk de som får åka varje år! Bokcirklar.se ska dit och jag har precis fått ett erbjudande om att få vara med i en bokcirkel de ska ha där IRL. Antingen en cirkel om Amanda Svenssons bok eller Elsie Johanssons senaste. Hur kul hade inte det varit. JAG VILL! Ursäkta att jag skriker, men JAG VILL VERKLIGEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken Rensjö

om läsning

RSS 2.0